LUCREAZĂ CU MINE

+ What metrics do you think best measures the fact that you’re doing work that matters?

SETH GODIN: I think the only one that I care about is: Will people miss you if you are gone?

 

CĂLĂTORII LA SINGULAR
● Autor: Mira Kaliani
● Lansat în 4 iunie 2012

Despre blog

Călătorii la Singular este un blog de călătorii ce prezintă locuri, inspiraţii, aventuri, idei de vacanţe şi povestiri epice, recomandări de încredere, informaţii despre destinaţii obţinute exclusiv pe baza propriei experienţe.

Nota aparte este dată şi de reportaje  şi fotoreportaje despre oamenii întâlniţi pe drum – la urma urmei, călătoria este cu şi despre oameni – şi de articole despre experienţe împărtăşite din dorinţa ca şi alţii să se regăsească, să se inspire şi să facă tot posibilul pentru ca visurile lor să prindă viaţă.

Călătorii la Singular promovează şi susţine un stil de a călători îndrăzneţ, autentic, simplu, armonios, responsabil.

la Singular este despre modul în care fiecare dintre noi trece prin călătorie. Din fiecare călătorie ne adunăm propriile experienţe, trăiri, lecţii. Cu fiecare călătorie ne întâlnim la Singular, într-un fel unic, distinct, personal. În felul nostru.

SINGULÁR, -Ă adj. 1. Care se referă, care privește pe unul singur. 2. Neobișnuit, extraordinar; aparte, unic, bizar. Rar, excelent, unic.

 

Stiluri: Călătorii solo/în 2 * Aventuri * Explorări * Drumeţii * Oraşe * Itinerarii inedite

Inspiraţii: Ghiduri – Locuri * Cultură & Artă * Gastronomie * Fotografie * Lifestyle

 

RSS şi Newsletter (decembrie 2014)

+ 2300 followers

Newsletter lunar, în ziua de 29.

 

Social Media (ianuarie 2015)

Facebook: +1700 followers

Google+: +10.000 followers

Impresii Parteneri

“Mira ne-a ajutat foarte mult ca să facem cunoscut business-ul nostru în România. A scris mai multe articole autentice despre călătoria ei în Germania, în care a inclus numeroase detalii, într-un stil elegant şi original, şi link către serviciul nostru, Live Like a German. Ca urmare, am primit mai multe feedback-uri pozitive şi cereri din România. Dacă nu am fi avut acest parteneriat cu site-ul Mirei, fără îndoială că aceşti clienţi nu ar fi aflat de noi.

Cu siguranţă, pe baza acestor rezultate, vom extinde parteneriatul şi vom găsi noi modalităţi de a fi colabora. ”

 

Reiner Kraft, Live Like a German

Impresii Cititori

“Mă numesc Diana şi aş vrea să-ţi spun cât de mult îmi place Călătorii la Singular pentru abordare, calitate şi stilul personal. Toate felicitările mele pentru un proiect bine realizat, dar cred că auzi asta destul de des.” ~ Diana Condrea, uncover-romania.com

Îmi place ceea ce faci! Sunt atâtea minuni pe lângă care trecem în fiecare zi! Mă bucur că eşti unul dintre cei care ne ajută să vedem şi… altceva!” ~ Mihaela Silvia Măgureanu

Eu azi am descoperit blogul tău și îmi place tare mult. Ai un mod simplu și plăcut de-a spune lucrurile, de-a prezenta locurile… frumos. M-ai câștigat, clar, de cititor, câteva articole pe care le-am citit m-au cucerit. ~ Loredana Ionescu, loredanaionescu.ro

“Minunat! Nici nu ştiu pentru ce să te felicit mai întâi: pentru curaj sau pentru articol?! Aleg să o fac pentru ambele!” ~ Adriana Ritt, www.travelinghawk.me

“O pagină remarcabilă (notă: despre pagina Facebook a blogului), un site excelent, un om minunat. Felicitări!” ~ La Blouse Roumaine

 

Parteneriate Călătorii la Singular

 

De ce să fii partener Călătorii la Singular:

# este un blog în jurul căruia s-a format şi se dezvoltă permanent o comunitate minunată;

# promovează spiritul de aventură, de a îndrăzni;

# dezvoltă proiecte de călătorii incitante în care cititorii se regăsesc;

# susţine turismul responsabil;

# este despre şi pentru oameni obişnuiţi şi senzaţionali;

# publică reportaje originale şi articole inedite despre destinaţii, oferă idei practice şi inspiraţii;

# toţi cei care urmăresc Călătorii la Singular pe reţele social media caută inspiraţii şi informaţii pentru călătoriile pe care şi le planifică şi un loc unde se bucură de poveşti care vorbesc şi despre ei.

 

Parteneriate Călătorii la Singular – Modalităţi de promovare

# Banner, diferite dimensiuni

 

# Newsletter, o dată pe lună, includere logo brand şi link către website-ul tău

 

# Prezentări destinaţii, servicii, produse, după verificarea acestora şi pe baza propriei experienţe. Fiecare articol de acest fel va avea între 400 şi cel mult 500 de cuvinte, va include fotografii şi link back către website-ul tău.

 

# Storytelling – – Realizare articole pentru Călătorii la Singular şi/sau blogul tău
Articole [şi alte forme de conţinut] din călătorii şi aventuri, pentru parteneri [oferte personalizate în funcţie de strategia de promovare].

Primul salt cu paraşuta: minutul senzaţional de cădere liberă

Cum am ajuns contesă sau cât de repede te prinde zborul cu balonul

Photo Essay: Cu balonul deasupra Alpilor

 

# Articole pentru diferite publicaţii, bloguri. Tip conţinut: Călătorii. Gastronomie. Interviuri. Cultură. Arta de a scrie. Inspiraţii & Motivaţii.

10 reasons to fall in love with Transylvania – blog Y Travel Blog {Australia}

Culorile sclipitoare ale Ravennei – revista Historia

Citizen Hearst şi castelul american – revista Catchy

O plimbare prin Genova – blog ConsilierTurism.ro

Nu-mi doresc să am azi 25 de ani – întâlnire cu Irina Petrescu

 

Câteva companii şi organizaţii cu care am colaborat:

Eximtur

Budapest Ballon Klub, Ungaria

Active Ballon, Ungaria

Live Like a German, Germania

Ivatherm

Sibiu Turism

Romanian Parachute Association

 

COMUNICARE ONLINE – BRIGHT CONTENT STRATEGY

Mira Kaliani
Licenţă în literatura română şi franceză
Jurnalist, colaborări presă scrisă [jurnale şi reviste], radio, televiziuni

Detaliul face diferenţa. Atunci când povestea magică e pusă în brand.
# SCRIS
Conţinut creativ pentru bloguri de companii. Orice tip de content, de la articole incitante la prezentări simple, elegante, corporate. Pentru online şi print.
Journalism & Brand Journalism
Web copy & Content strategy
Conţinut pentru website/blog
Visual Content

Planificare, creare şi livrare conţinut [notă: conţinut nu înseamnă doar cuvinte, ci include imagini, multimedia], în funcţie de strategia de marketing, pentru a obţine cel mai bun rezultat. Calendar editorial pentru site, blog, social media, media tradiţională, alte canale de comunicare.

 

# IDEI

Consultanţă pentru website-blog – conţinut, web usability, arhitectura informaţiei, design.

 

# SOCIAL MEDIA
building the story

Social media strategy
Mesaje care provoacă interacţiune: likes, comentarii, shares, întrebări.

 

# CLASSIC
# Comunicare – PR Clasic. Tradiţional. Comunicate de presă. Relaţii cu presa.

 

“I’m always fascinated by organizations that embrace brand journalism, hiring reporters to create content that serves as marketing and public relations. For almost a decade, I’ve recommended that companies of all kinds model their sites not on their peers’ boring old brochure-like approach but rather aspire to becoming like a media site such as Forbes, the BBC, or The New York Times and that they actually hire reporters and editors, not marketers and copywriters, to produce the content.“

David Meerman Scott, online marketing strategist, autorul cărţii The New Rules of Marketing & PR

Noile reguli de marketing şi PR nu mai implică bugete uriaşe, ci se bazează pe strategii de content care au ca rezultat brand awareness, creşterea vânzărilor, poziţionarea brandului în preferinţele publicului său.

 

Câteva momente şi proiecte speciale

# 1998: primul website, www.eclipsa.ro A fost selectat website-ul oficial al evenimentului [eclipsa totală de soare din august 1999].

# 1999: ca web editor coordonator, împreună cu o micuţă echipă de oameni talentaţi, am lansat o reţea de şapte site-uri, printre care masini.ro şi culinar.ro [în 2002, Culinar.ro a fost desemnat cel mai bun site de lifestyle din România, la Internetics].

# 2005: moartea papei Ioan Paul al II-lea, corespondent special la Roma pentru Jurnalul Naţional.

# 2012, 4 iunie: lansarea blogului Călătorii la Singular.

# 2013, Iunie: Parma, Italia, fotografii realizate de mine au fost prezentate în cadrul unei expoziţii foto despre România.

 

Contact

Pentru a colabora cu mine şi/sau pentru parteneriate Călătorii la Singular, te rog să mă contactezi pentru detalii şi o ofertă competitivă.

mira [at] calatoriilasingular [dot] ro

În general, voi răspunde în cel mult 24 de ore. În cazul în care nu ai primit un răspuns în 24 de ore, te rog să revii cu un nou mesaj.